

Pompă submersibilă pentru ape uzate cu funcţionare intermitentă în vederea montării imersate staţionare şi mobile.
Pomparea de
Exemplu: | Wilo-Rexa FIT V06DA-110/EAD1-2-T0015-540-A |
Rexa | Pompă submersibilă pentru ape uzate |
FIT | Seria constructivă |
V | Rotor retras |
06 | Diametru nominal racord presiune de ex. DN 65 |
D | Sistemul hidraulic pe aspiraţie este alezat conform standardului DIN |
A | Versiune cu material standard a sistemului hidraulic |
110 | Destinație hidraulică |
E | Motor cu răcire prin suprafață |
A | Versiune cu material standard a motorului |
D | Etanşare cu două etanşări mecanice independente |
1 | Clasa de eficienţă IE, de ex. 1 = IE1 (conform IEC 60034-30) |
- | fără autorizaţie pentru utilizare în zone potenţial explozive |
2 | Număr de poli |
T | Versiune alimentare electrică: M = 1~ T = 3~ |
0015 | Valoare/10 = putere motor P2 în kW |
5 | Frecvenţă (5 = 50 Hz, 6 = 60 Hz) |
40 | Cod pentru tensiune nominală |
A | Dotări electrice suplimentare: O = cu terminaţia cablului liberă P = cu ştecher A = cu plutitor cu contacte electrice şi ştecher |
Pompă submersibilă pentru ape uzate ca ansamblu monobloc submersibil pentru montare imersată, staţionară şi mobilă, în regim de funcţionare intermitent.
Sistem hidraulic
Racordul de refulare prevăzut cu o flanșă orizontală. Cantitatea maximă posibilă de substanță uscată maxim este de 8 % (în funcție de sistemul hidraulic). Ca forme de rotoare se folosesc rotoare retrase.
Motor
Sunt utilizate motoare cu răcire la suprafață în variantă monofazată (cu condensator de funcționare integrat) și trifazată pentru pornire directă. Căldura reziduală este transportată prin intermediul carcasei motorului direct către fluidul pompat din jur. Motoarele pot fi utilizate în funcționare de durată în regim scufundat (S1) și în regim emersat în funcționare de scurtă durată (S2) sau în funcționare intermitentă (S3).
În continuare, motoarele sunt dotate cu un sistem de supraveghere termică. Acesta protejează bobinajul motorului de supraîncălzire. La agregatele cu motor monofazat, acesta este integrat și cu comutare automată. Aceasta înseamnă că motorul este oprit la supraîncălzire și după răcire este repornit automat. În mod standard în acest caz se utilizează senzori bimetal.
În plus, motorul poate fi dotat cu electrod extern al camerei de etanșare, pentru supravegherea camerei cu separare de ulei. Acesta anunță pătrunderea apei în camera cu separare de ulei prin etanșarea mecanică de pe latura fluidului.
Cablul de conectare are o lungime standard de 10 m și este disponibil în următoarele variante:
Etanșare
Între motor și sistemul hidraulic se află o cameră de etanșare. Aceasta este umplută cu ulei de parafină medicinal. Etanșarea pe partea fluidului și pe partea motorului se face prin două etanșări mecanice care se rotesc independent una de cealaltă.
Fiță tehnică